Heeft u interesse in een reis naar Ethiopië en een bezoek aan onze projecten? Dan kan u zich hier opgeven. Als er voldoende aanmelding is organiseert de stichting een reis naar Addis Abeba. Dit is een mooie kans om alles van dichtbij mee te maken en om te kijken wat er nu precies met uw geld gebeurt.

U kunt natuurlijk niet zomaar mee op reis, om mee op reis te kunnen dient u natuurlijk wel donateur van de stichting te zijn.

Op deze reis ervaart u hoe de studenten daar leven en hoe het daar op school gaat. Natuurlijk kunt u ook meedoen met het organiseren van de activiteiten buiten school en ontmoet u de studenten persoonlijk.

Het programma van een reis wordt in samenspraak met de deelnemers opgezet. Reis- en verblijfkosten worden door de deelnemers betaald. Vaste onderdelen zijn, naast een ontmoeting met de studenten, veelal een kennismaking met de bewoners in de sloppenwijken, sightseeing Addis Abeba, zo mogelijk een trip in de omgeving van de hoofdstad, en uiteraard kennismaking met culinair en cultureel Ethiopië. :

etentje